onsdag 29 oktober 2008

Coldplaykåt

Om jag så jävla desperat vill se Coldplay så att jag faktiskt drömmer om att jag fixar värsta festen med typ tio artister i Globen och sen kommer Coldplay och precis då tappar jag bort min kamera så under hela deras uppträdande ligger jag på golvet och letar efter min kamera och så står det universums fetto framför mig som hoppar och säger att hennes kamera försvann förra konserten, och medans hon hoppar så flyger fettet åt alla håll. Och sen var scenen på fel sida och jag och mina kompisar (inte direkt mina riktiga för jag hade typ drömkompisar?) hade värsta ansiktsmålningen men sen var det en tjej som var sur på sin kille och så var killens kompis också kär i tjejen och sen började nån av killarna och tjejen att strula så jag kände mig ensam och gick iväg. Och så tyckte alla att min konsert var asdålig, och Coldplay sjöng inte ens sina egna låtar, bara God put a smile upon your face och den är ju dålig.
Men så hittade jag de här filmerna på nåns blogg och höll på att skratta ihjäl mig, Chris Martin är typ allmänt hjärndöd men sina egna låtar kommer han iallafall ihåg...

Men bara för det funkade det inte att lägga in filmerna så ni får länken instead...
http://www.youtube.com/watch?v=IlwGShMNaoY
http://www.youtube.com/watch?v=h-aMdvcsLew

Inga kommentarer: