onsdag 29 oktober 2008

Suck på mig


Jag och Emma sa imorse: Nu sitter vi inte hela dagen vid datorn. Klockan två sitter vi vid varsin dator och MTV på högsta volym. Emma har bakat en kladdkaka bara för att pappa sa att vi inte fick och den kanske får agera som någon sorts lunch. Egentligen skulle jag ha ätit min favvolunch: rå kassler och nudlar. Det kanske inte låter gott men det är det fan. Jag har suttit och editat en film hela dagen, fast det går ju inte så bra. WMM är ju inte okej på något sätt, eller hur?

Har börjat älskar Michael Jackson, tänkte bara att ni ville veta.
(Hell yeah that pic is sexy)

Annan grej: Emma stack nyss och samma sekund som hon stänger dörren kommer MTVEMA Spotlight: Most Addictive Track, Coldplay's Viva La Vida. Jag vet inte riktigt varför men jag skrek. Kankse för att jag suttit spikad vid MTV i flera veckor utan att se Coldplay Spotlight en enda gång. Suck. Men jag har röstat på Coldplay i alla fyra kategorier dom är nominerade i, några gånger. Så bäst för dom att dom vinner. För jag arrangerade ju en Coldplaykonsert inatt, om ni läst inlägget nedanför...

Inga kommentarer: